Vše o nákupu

Uvažujete o nákupu na voňavém LEROS partnerském eshopu a nejste si jistí, jak nákup u nás probíhá? Připravili jsme pro Vás proto odpovědi na nejčastější dotazy.

PRO KOHO JE PARTNERSKÝ ESHOP URČEN

Partnerský eshop je určen velkoobchodním zákazníkům, kteří nakupují zboží pro svoji provozovnu, nebo i pro firmy, které nakupují zboží ve větším objemu. Nákup je podmíněn registrací, jejíž součástí je i uvedení IČO. Partnerský eshop není určený pro nákupy fyzických osob.

 

JAK PROBÍHÁ REGISTRACE

Jednoduše vyplníte registrační formulář a po schválení pověřenou osobou (zpravidla do 2 hodin v pracovní dny mezi 6:00 – 14:00) Vám přijde do e-mailu potvrzení spolu s přihlašovacími údaji. Následně nakupujete tak, jak jste zvyklí na jakémkoliv eshopu

 

PLATBY

Jaké způsoby platby nabízíte?

Zaplatit u nás můžete kartou nebo převodem na účet.  Pokud chcete mít svoje zboží co nejrychleji u sebe, doporučujeme platbu kartou. U platby převodem odesíláme zásilky až po připsání peněz na náš účet a zásilka se tak může až o několik dní zdržet.

 

Nepodařilo se mi zaplatit za e-shopovou objednávku kartou. Co mám dělat?

Pokud se Vaše platba z jakéhokoliv důvodu neproběhne, není potřeba vytvářet novou objednávku. Pošleme Vám email s tlačítkem, které Vám umožní platbu opakovat. Podívejte se případně i do spamu, pokud byste e-mail nemohli najít.

 

Jakou platební bránu využíváte a jakými kartami mohu platit?

Platební bránu poskytuje společnost ComGate Payments, a.s.  Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám kontaktujte:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

Proč není možné platit dobírkou

Z důvodu velkého množství vracených zásilek a vysokých nákladů s tím spojených nenabízíme možnost platit dobírkou.

 

DOPRAVA

Jaké možnosti dopravy nabízíte?

Vaši zásilku doručíme až k Vašim dveřím přepravním službou GLS. Zásilku Vám pošleme po celé České republice a na Slovensko. Nabízíme také možnost osobního odběru objednaného zboží přímo ve Strážnici.

 

Kolik zaplatím za dopravu?

Způsob dopravy

Cena dopravy ČR

Cena dopravy SR

GLS

120 Kč

cca 9 EUR (230 Kč)

Osobní převzetí Strážnice 0 Kč  

 

Za jak dlouho se ke mně zboží dostane?

Vaše zboží se snažíme dodat vždy co nejdříve. Obvykle voňavé zásilky expedujeme v pracovní dny do 48 hodin po připsání platby na náš účet. Pokud tedy objednáte zboží v pátek odpoledne a platíte převodem, můžete se stát, že Vaši zásilku odešleme až ve středu následující týden.

Pokud chcete mít svůj balíček co nejrychleji u sebe, doporučujeme platbu kartou. U platby převodem odesíláme zásilky až po připsání peněz na náš účet a zásilka se tak může až o několik dní zdržet.

Spolu s odesláním zásilky přepravní službou posíláme emailem i link na sledování vaší zásilky na stránkách dopravce, kterého můžete kontaktovat v případě, že se Vaše zásilka opozdí.

 

Doručujete i do zahraničí?

Kromě České republiky odesíláme zboží i na Slovensko. Do ostatních zemí bohužel zatím ne.

 

Jak se dozvím, kdy mi kurýr balíček přiveze?

Po tom, co Vám potvrdíme přijatou platbu, předáme Vaši zásilku dopravci. Ten Vás bude informovat o tom, kdy přesně Vám zásilku doveze.

 

 

BALENÍ

Jakým způsobem balíte objednávky z eshopu?

Vaše voňavé zboží pro vás připraví a zabalí šikovné kolegyně z našem skladu ve Strážnici. Dorazí k Vám v krabici z recyklovaného materiálu s naším logem. Používáme papírovou lepicí pásku a snažíme se vždy používat ekologické výplně s výjimkou skla, které chráníme bublinkovou fólií. Nechceme posílat vzduch a pokud je to možné volíme krabici velikostně odpovídající objemu Vaší objednávky.

 

DOTAZY

Chci vrátit produkt nebo ho reklamovat.

Máte možnost v průběhu 14 kalendářních dnů odstoupit od kupní smlouvy. Můžete tak učinit  e-mailem b2b@leros.cz nebo prostřednictvím zpětného zaslání zásilky na Vaše náklady.

 

Udělala jsem objednávku, ale nepřišlo mi žádné potvrzení.

Občas se stane, že se náš email zatoulá, kam nemá. Prosím, podívejte se raději do složky spam, kde občas emaily od nás skončí.

 

Na koho se můžu obrátit v případě dotazů k mé objednávce?

Pokud se potřebujete na něco zeptat nebo je něco v nepořádku, neváhejte nám napsat na b2b@leros.cz nebo zavolat na +420 770 161 549. Zákaznická linka je v provozu pondělí–pátek 6:00–14:00 hod.